Post by resenrederi on Feb 6, 2022 11:03:55 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Tower Defense kung ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Tower Defense kung IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod fler tokens ▞▞▞
▞▞▞ Tower Defense kung 2022 version ▞▞▞
Trevligt spel offline...i 3 nivåer torn inte full uppgradering midium uppgradering så trevligt spel
Inte dåligt spel men daglig bonus romove
Häftigt.
Det fryser alltid
Handledningen är alldeles för lång. Jag menar varför kan du inte låta folk lista ut spelet istället för att tvinga dem att göra en lång handledning där de klickar där du pekar? Dumma spel för dummare människor.
Roligt spel hjälper till med taktik och strategier
Det här spelet var väldigt roligt, fram till nivå 15. Det finns en chef som omvery *friendly* personer dina torn i sten och det enda sättet att befria dem är att knacka på dem, vilket betyder att du av misstag kommer att uppgradera eller sälja dem. Denna hemska idé som förstörde hela spelet.
Helt galet att du återställer min dagliga efter 15 dagar...
Obranné věže král Strategie kis
Torni puolustus kuningas Strategia xtxm
När jag är klar med den andra nivån är den högre nivån så svår att jag inte kan slå fienden och jag måste avinstallera den
lama way 2 mycket p2w
Av de allra flesta TD-spel är det här inget bra.
Ladda ner Vietrix: Tower defense på Android
Det är ett bra spel, jag har väldigt kort uppmärksamhet och det behåller min uppmärksamhet väldigt länge
Spelet är väldigt häftigt men det saknas något du borde lägga till fler torn med annan magi och fler fiender, inte bara monster utan andra saker som guost eller demoner.
Clash Royale - Overview - Google Play Store - Sweden
King Rugni Tower Defense utvecklades av RavalMatic. Pojkspel · Kungaspel · Populära Spel · Enspelarspel · Strategispel · Tower Defense
de första 18 nivåerna är ganska bra men mödan för att uppgradera tornen efter det är otroligt hemsk. Nej verkligen. det krävs mycket skicklighet för att förstöra vad som normalt skulle vara ett ganska bra spel. fantastiskt jobb killar.
Trist
Fortsätter att skicka mig värdelösa meddelanden, borttagna
gillade inte så mycket...
Evil Tower Defense: PvP Castle Battle - gratis nedladdning ett utmärkt spel för Android-plattformen där du behöver leda legionerna av
Supersöt det bästa någonsin och jag vill inte ha dig så mycket på din födelsedag och vi är alla i världen för att se om du inte vill ha dig så kul
spelet var bra., men föremålet som jag köpte idag kommer att gå förlorat imorgon., vänligen fixa det och jag ger det 5-stjärnigt., tack
För många funktioner och strategiskt svåra att spela kartor. Jag skulle förvänta mig ett enklare tornförsvarsspel där man måste använda smarta drag. Men i det här spelet kommer du att möta lätta spel med ständigt utvecklande och förbättrande funktioner som gör det svårt att känna till spelet, bekanta dig med det och utveckla strategier.
Det är ett spel som övertygar mig
Jag slog nästan spelet och tappade sedan ALLA mina framsteg. Mailade dem och sa att de inte kunde göra något. Var ett roligt spel innan det förstörde alla mina framsteg utan anledning.
Moto X3M Bike Race Game Závody gbf
Ett klassiskt Tower Defense-spel med massor av fiender och territorier att erövra. Följ med kung Rügni på hans episka äventyr mot horder av elementaler.
Tower Defense King Strategiya gcwo
Micro Ruins Everything Det här spelet missar det som gör tornspel roliga.
Behöver 2 lära sig mer
Roligt spel men det tar alldeles för lång tid att uppgradera vapen
Jag gillar verkligen det här spelet, men efter den senaste uppdateringen förhindrar den här appen att min telefonskärm låses (Google Pixel 2) även när jag inte är i appen. Om det här problemet åtgärdas kommer jag att höja betyget.
Spel King Rugni Tower Defense på nätet
bra försvarsspel, önskar att jag kunde göra det snabbare
Inte så lul
Hittills inga annonser spelet är väldigt roligt påminner mig om tower defense från warcraft 3 reign of chaos och jag älskar det tack.
Lägger till papperskorgen spelet inte värt att spela
5 stjärna för detta trevliga och coola spel det har gått ett år att spela det här spelet...
Giod?
Heroes 3 and mighty magic TD på PC
پادشاه دفاع برج استراتژی muwp
Strategi
10 bästa Tower Defense-spel för Android-telefoner ... Strategispel är mycket kraftfulla inom android landskap, ... Tower Defense King.
Coolt spel bara några nivåer... gillar att gå mer...
Krig och ordning är en realtidsstrategi, Tower Defense, Castle Building och ... bli kraftfullare än någon kung i historien i det farliga krigsvideospelet.
Det är lite svagt, jag har spelat bättre
Hacked Funny Man: Choice Story för Android | Fusk och koder